2016. december 28., szerda

Helló virtuális világ!

Sziasztok! (már amennyiben olvassa ezt valaki)

Köszöntelek kedves idegen a blogomon! :) 

16 éves vagyok, s mint a legtöbben ebben a korban, én is keresem az utamat az életben, s egyenlőre nagyon nem találom. De egyszer csak előkerül, nemde? Az, hogy belekezdtem ebbe a blogba, lehet segít majd ebben, kicsit jobban megismerem magamat, mert megígérem, hogy itt teljesen őszinte leszek.  
Szeretek olvasni, leginkább ifjúsági regényeket, de szívesen próbálok ki új műfajokat is. Óriási kedvencem a Harry Potter, annak ellenére, hogy csak idén olvastam és láttam a filmeket először. Eddig ez számomra kimaradt, tudom, rendkívül furcsa, mondjuk bánom is, hogy eddig nem olvastam, de amint belekezdtem egyre érdekesebb volt, és teljesen magával ragadott az a varázslatos világ! Emellett nagyon szeretek zenét hallgatni, szinte mindig szól valami a háttérben. Eléggé választékos az ízlésem, sok mindent meghallgatok, ami tetszik, de ez is leginkább a hangulatomtól függ. De örök kedvenc a Bagossy Brothers Company, hisz bármelyik daluk képes kicsit feldobni a napom. Hallgassatok bele ti is egyik dalukba, remélem feldobja a napotokat! :) Szívesen vagyok kint a természetben, főleg ősszel, hisz akkor a leggyönyörűbb! Imádom a madarakat, a csillagos eget, a fekete csokoládét, a karácsonyt, a mezei virágokat, az ízletes teákat, a hosszú fürdőzéseket, a sétákat az erdőben, a későn kelést, a kézzel készített dolgokat és a kreatívkodást, a barátaimat, és az élet apró örömeit, amelyek kicsiny jelentőségükkel teszi szebbé a napjaimat! :) 
Hamarosan jelentkezem...
Addig is ölelek mindenkit! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése