2017. január 8., vasárnap

Joy Jar-Öröm üveg kihívás

Pár napja egy nagyon jó ötletet láttam az interneten, kicsit utánaolvastam, s nagyon megtetszett, úgy döntöttem belevágok én is a Joy Jar (magyaul Öröm Befőttesüveg lenne, de lerövidítettem Öröm Üveg-re) hát, kihívásféleségébe.
,,Ebben a januárban miért nem kezded az évet egy üres befőttes üveggel, amelyet majd feltöltesz kis megjegyzésekkel jó dolgokról, amik veled történtek idén. Utána, Újévkor kiüríted, s megnézed mennyi csodálatos dolog történt veled abban az évben.''

Nekem ez az ötlet kifejezetten tetszik, mert így nem csak, hogy megtanuljuk értékelni a kis dolgokat (hisz apró örömökből áll a világ), de biztos nagyon jó nosztalgikus érzés lesz visszaolvasni azt a sok dolgot majd év végén. Nekem meg kifejezetten jót fog majd az egyik célkitűzésemhez, a pozitív életszemlélethez.
Épp ezért fogtam magam, kerestem egy jó befőttesüveget, kimostam, s leültem egy délután vele, hogy kidíszítsem. Az eredmény nekem kifejezetten tetszik, s utólag kerültek is bele cetlik is.

Vágjatok ti is bele, még nem késő, hogy elkészítsétek a saját Joy Jar-otokat, s töltsétek meg 2017 csodálatos pillanataival! :)
Emellett pedig még egy kihívásra hívlak titeket, én hétfőn elkezdem a 30 Day Hapiness Challange-t, tartsatok ti is velem! :) 

Hamarosan jelentkezem...
Addig is ölelek mindenkit! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése