2017. szeptember 1., péntek

Őszi TAG

,,Itt van az ősz, itt van ujra,
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem."

Petőfi Sándor.


Alig köszöntött be a szeptember, de én máris nagy őszi lázban égek. Mindenki a nyarat, esetleg az iskolakezdést siratja, de én csak virulok, hogy végre beköszöntött a szeptember, ami számomra már bizony őszt jelent. Habár az időjárás még nyárias, s nem tűnik fel ez az évszakváltozás, én mégis úgy döntöttem, hogy kitöltöm az Őszi TAG-et, ha már ennyire odavagyok ezért a gyönyörű évszakért, s annyira vártam tulajdonképpen az igazság az, hogy már napok óta utánanéztem kérdéseknek, :))).



Mit szeretsz az őszben?
Mindent mondjuk? Maga az ősz egy csodálatos évszak, s nem tudom eleget hangoztatni, hogy mennyire is szeretem. Azok a gyönyörű színek, amelyek körülölelik a fákat és a tájat, a száraz levelek ropogása a talpad alatt, az őszi szüret, azok a kellemes napsütéses napok, meg azok, amelyeken esik, a kuckózós délutánok az ablak előtt egy jó könyvvel meg meleg teával, a hosszú séták... Az egésznek van egy hangulata, s ezt semmi más nem tudja pótolni számomra! 
...and the most beautiful one!


Kedvenc őszi tevékenység ?
Ősszel talán a hosszú séták a kedvenceim. Akár a városban, parkokban, vagy a közeli erdőkben. Egyszerűen jó látni a természetet ilyen színesen és órákig tudnék benne gyönyörködni. A lehullott levelek között barangolni, s magadba szívni az ősz szépségét. Ez a legjobb dolog az őszben!

Mivel töltődsz fel ilyenkor?
Egy-egy ilyen séta alkalmával feltöltődöm, de erre ott vannak még a bekuckózós esték, délutánok. Amikor egy jó könyvvel, vagy akár a jegyzettömbömmel, takaróval a hátamon az ablak közelében elhelyezkedem, s bentről csodálom az őszt, egy jó meleg teát, vagy forrócsokit kortyolgatva. 


Kedvenc illatod ősszel?
Határozottan az avar illata. Meg ott a sütőtök, az eső, a reggeli köd és a frissen készült tea illata is.  

Mi az a 3 dolog, ami először beugrik, ha az őszre gondolsz?
Színes falevelek, sütőtök, kellemes napsütés. *sóhajt* Hogy szeretem én ezeket! 

Kedvenc helyed ilyenkor?
Nincs egy konkrét kedvenc helyem, ilyenkor szívesen üldögélek parkokban, vagy az erdőben.


Kedvenc őszi gyümölcs?
A dió, a mogyoró, a szőlő, az alma, de a kérdéstől függetlenül elmondom még, hogy nagy kedvencem még a gesztenye, a sütőtök, meg a kukorica.

Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Nagyon szeretem a teákat, s szívesen próbálok ki új ízesítéseket. De ettől függetlenül vannak kedvenceim. Az erdei gyümölcsös, a fekete tea tej nélkül, avval borzasztó szerintem, az orbácfű, a hársfa teája pár kedvencem.
Megjegyzés magamnak: ezt feltétlenül ki kell próbáljam! 


Kedvenc őszi édesség/sütemény? 
Az almás fahéjas pite (tulajdonképpen bármilyen pite jöhet, de ez hangulatosabb), gesztenyepüré és a Halloween muffinunk (ami tulajdonképpen csak egy sima csokis muffin, narancssárga, vagy éppen zöld krémmel).

Szereted a sütőtököt?
Mi az hogy! Az egyik kedvenc ételem ilyenkor a sült sütőtök! S ahogy az egész házat belengi a sütőtök illata... az valami mennyei! 


Kedvenc őszi hónapod?
Ez nehéz kérdés... Mindegyiket nagyon szeretem, de talán az október, mert az a legszínesebb. A szeptember csak bevezet az őszbe, novemberben meg már van, hogy karácsonyi hangulat környékez. Habár itt a novembert is mondhatnám, hisz akkor van a születésnapom. Úgy tudok örülni, hogy ősszel születtem! :)

Mit nem szeretsz az őszben?
Öhm, olyan nincs. Na jó, talán az iskolába való visszatéréssel járó rengeteg stressz és tanulnivaló, ami lassan, de biztosan betemet. 

Kedvenc őszi kiegészítőd?
Talán a sálak a kedvenceim.

Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be ?
Elsőre a boszorkány ugrott be, hisz az tipikus Hallowen-i jelmez. De ezután eszembe jutott még Demona, Cruella de Vil, meg egy ninja. Szóval valamelyik ezek közül. A ninja ötlete a kedvencem.

Kedvenc zene, amit ősszel hallgatsz?
Nincs túl sok, amit kifejezzetten csak ősszel hallgatok, de ide tartozik Petőfi versének, az Itt van az ősz, itt van ujra-nak a Kávészünet által megzenésített változata ( Hallgassatok ti is bele! :) ). Ez mindig előkerül így ősz elején. Ezenkívül azt hallgatom, amit általában is szoktam.

Ennyi lett volna ez a tag-bejegyzés, bárkinek van kedve kitölteni nyugodtan megteheti, akár itt kommentben, akár a saját blogján. Mondjuk el, miért szeretjük az őszt! 

Hamarosan jelentkezem...
Addig is ölelek mindenkit! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése