2017. november 4., szombat

The world through my camera - Október

Sziasztok! 

Egészségügyi okok miatti kis csúszással ugyan, de megjöttem a The world through my camera októberi részével. Szidom is magamat eleget érte, de részt vettem egy budapesti úton is, ahova a reggeli rohanásban otthonhagytam a gépem, így arról nagy sajnálatomra nincsenek képek. Úgy látszik ez az október eléggé egy szétszórt hónap volt..


Október eleji naplemente

Itt is

Nézd, égi tenger...

...evezzünk benne csak mi ketten.

Egy pohár levendulát, legyen oly kedves!

Egy pohárnyit? Minek az önnek? 

Mert egyszerűen szép.

Szobám ékesíti majd illatával, színével,törékeny létével.

Új szobatárs: Bécy. Ipszilonnal!

Bécyről röviden: nem szereti a papparazzókat, vagy engem. Eldönthetetlen.

Vettem sült gesztenyét.

Egyszerűen nem tudtam neki ellenállni.

Elcsábított az illata.

Nem is tudom már hányadik nagy szerelmem a gesztenye. 

Ó, sokadik

Nélkülözhetetlen eleme az ősznek nálam. 

''Gyere, kézmodelleskedj már egy kicsit''

Jól csináltad, köszönöm :) 

Ha madarat szeretsz, égbolt legyél, ne kalitka.  -Szabó T. Anna

És az az e hónapi kedvenc fotó.

Hamarosan jelentkezem. 
Addig is ölelek mindenkit! :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése