2017. december 28., csütörtök

The world through my camera - December

Sziasztok!

Elsősorban remélem, hogy mindenkinek jól teltek az ünnepek, s kihasználtátok ezt a pár napot, és a családotokkal körülvéve ünnepeltetek. Szerintem ez a legszebb a karácsonyban. Nem az ajándékok, nem a sok külsőség, nem a temérdek étel. Hanem hogy pár napig együtt az egész család, ezáltal lesz igazán békés és áldott az ünnep. :)
Egy hónap kihagyással ugyan, de folytatom a The world through my camera sorozatomat, ezúttal egy karácsonyi tematikájú fotósorozattal. Novemberben nem volt időm fotózni, s a decemberem is kész káosz volt, de nem akartam még egy hónapot kihagyni, így gondoltam ez legyen egy tematikus bejegyzés.
Remélem elnyeri tetszéseteket!

Nagyon szeretem ezeket a horgolt angyalokat!


De ezek a fából készültek is igazán aranyosak!


Csillámló hó


Csodálatos...


Nem csak a fa alatt van ajándék


Hopp! Ezen kicsit visszatükrőződöm


Tüneményes!


És imádnivaló!


A toboz lett a csúcsdísz


Az egyik legkedvencebb képem


Aranycsillag ragyog..


Hírnök


Vigyáznak rám


Érdekes párbeszéd zajlott ma le köztem és anya között:


Én: Szükségem lenne gyufára.


Anya: Mire az neked?


Ugyancsak anya: Mit akarsz felgyújtani?


Felgyújtani én semmit.


Csak gyertyákat gyújtani :))


Másik nagy kedvencem


Közelről nézve


Angyali karácsonyi jókívánság!


Hiába, szeretem az angyalokat


Ez vicces, mert az összes ilyen fotót végignézve olyan, mintha ez az angyal valami gonoszat készülne megidézni. Pedig nem így van. :)))


Ez a gömb az egyik kedvenc karácsonyi díszem.


Halovány fényben


Nem gyújtottam fel semmit, köszönöm szépen anya.


Ezüst...


Aranyhaj. Vagyis ezüsthaj, izé, angyalhaj.


Idén fények is kerültek a szobámba díszítés gyanánt


Hatalmas hiba volt, hogy csak most, s eddig nem.


Hiszen egyszerűen gyönyörű!


Folyton ezt nézném


Most is égnek, miközben ezt a bejegyzést írom


Egészen inspiráló tud lenni.


S itt van teljes pompájában :)

Ennyi lett volna ez a karácsonyi fotósorozat. Remélem, hogy így ünnep után nem éreztétek túl soknak. Ha bármilyen tanácsotok van, szívesen meghallgatom :) Illetve arra is kíváncsi vagyok, hogy nektek melyik a kedvenc fotótok ezek közül :)
Alapjában, én egy karácsonyimádó személy vagyok, de idén ez nem jött össze, valahogy úgy éreztem, hogy a karácsony elvesztett egy jelentős részt a varázsából. Lehet ezt csak a kissé nyomasztó és stresszes körülmények hatására éreztem, de reménykedem benne, hogy legközelebb már újfent egy csodaként élem meg a karácsonyt, mint eddig. Nektek hogy telt a karácsony? Kommentben nyugodtan osszátok meg velem :)

 Hamarosan jelentkezem...
Addig is ölelek mindenkit! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése